Klacht: voetbal ontploft

op 06 mei 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Priscilla Miek Bryantje Boogaard

hallo action, wij hebben vorige week een voetbal gekocht in het filiaal deurne, deze is gisteren ontploft in het gezicht van ons zoontje van 5 jaar, de bal ontplofte spontaan denke wij door de zon, ons zoontje is enorm geschrokken door dit gebeuren, ik denk zelf dat de bal gevuld is met een soort gas wat uitzet door warmte, ik zou graag een reaktie va jullie terug willen hebben hoe zoiets kan gebeuren

een ander soort gelijke voetbal die niet ontploft

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bronco11