Klacht: voertuig onmogelijk te schorsen.MG-91-YV

op 07 juli 2016 over RDW in de categorie

Ik was net bij de bruna 7-7-16.Hier is tot 3x toe getracht de tenaamstellingscode in te voeren dit is helaas niet gelukt.Dit was de oude code.Ik heb nooit een aanvullende code per post ontvangen die 5 cijfers moest hebben.Ik heb geprobeerd optijd de motor te schorsen,dit ligt buiten mijn schuld.Als hierdoor een bekeuring ,voor onverzekerd rijden,komt ben ik hier niet voor aansprakelijk.Hierbij wil ik ook melden ,dat een goede organisatie,voor dit soort gevallen,altijd een noodoplossing achter de hand moet hebben.Ik heb de klacht ook telefonisch bij dhr Rik Bakker neer gelegt.

Ik ben pas tevreden als U notitie maakt van het feit dat ik niet onverzekerd rond rijd. Terwijl de motor al meer dan 10 jaar kapot in de garage staat.Zodat mij de bekeuring bespaart blijft.Ik kan voor de rest niet optijd actie ondernemen ,omdat ik wegens omstandigheden in het buitenland zit.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RDW

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RDW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mulder56-