Klacht: voedselvergiftiging opgelopen bij mc

op 26 augustus 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Tijdens ons vakantie in Turkije(12-08-2016) zijn ik en mijn vriendin bij de mc donalds gaan eten. We hebben er 2 big mac menu´s en kipnuggets gegeten. Dezelfde nacht zijn we met mijn vriendin opgenomen in het ziekenhuis wegens voedselvergiftiging(heb zelfs ziekenhuisdossiers ervan). We hebben er tot dinsdag gelegen. Daarna zijn we aan een kuur begonnen dat ernstige bijwerkingen had. Mijn hele vakantie is letterlijk naar de filistijnen geweest.

Ik hoop dat de mc donalds hierin iets voor ons kan betekenen. We wonen zelf hier in ons woonplaats maar 5 minuten van de mc donalds af waar we vaak aten. Ik zou het heel erg op prijs stellen als mc donalds met iets kan komen dat mijn vertrouwen weer in mc donalds terug komt. Want ik ben absoluut niet meer tevreden over mc donalds en ben bang om er weer te eten.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gokhan Kahraman