Klacht: Vodafone reparatie kosten berekend voor ophalen en brengen telefoon

op 30 april 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

In januari zou telefoon opgehaald worden voor reparatie. Ik heb adres doorgegeven in winkelcentrum omdat ik werk overdag. Telefoon werd niet opgehaald op afgesproken tijd stip. Ik heb chauffeur moeten nabellen waar hij bleef. Heb volgende dag nieuwe afspraak gemaakt nu lukte het wel. Ook bij brengen reparatie ging het mis door zelfde chauffeur. Er wordt met GPS als bewijs geschermd om.kosten op mij te verhalen ik.moet dus 50 extra betalen voor een fout van de chauffeur. Terwijl mijn toestel verzekerd was. Ik vindt dit niet kunnen omdat ik in mijn recht sta. De chauffeur is tot 2 keer in gebreke gebleven en heb dat ook verschillende keren aan gegeven. En dan komt er in maart een rekening van 50 extra van Vodafone op basis van niet geleverde diensten door dynalogic. Nogmaals GPS is geen bewijs dat de chauffeur op het door mij aan gegeven adres is geweest. Ik werk in een winkel en die is gewoon open overdag. En als de chauffeur eerlijk is verschuilt hij zich niet achter een GPS systeem.

Als deze 50 euro van mijn rekening gaat van Vodafone en ik deze dus niet hoef te betalen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

8 maanden geleden - Geachte heer Van Lankeren, Zoals ik uw verhaal lees, lijkt het er inderdaad op dat deze kosten onterecht in rekening zijn gebracht. Ik laat op het moment een en ander voor uitzoeken. Zodra ik een reactie van de desbetreffende afdeling ontvang laat ik iets weten. Met vriendelijke groeten, Sharon Dynalogic WeCare

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 04 mei 2016 om 15:35 geantwoord

Geachte heer Van Lankeren,

Bedankt voor uw geduld!

Ik heb zojuist de terugkoppeling ontvangen van de desbetreffende afdeling. Gelukkig heb ik goed nieuws voor u op deze zonnige dag! De €50,- aan extra gemaakte kosten zullen worden gecrediteerd.

Excuses voor het veroorzaakte ongemak en een heel prettige dag gewenst!

Met vriendelijke groeten,
Sharon