Klacht: vluchturen

op 10 juli 2012 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Beste,

Het is nu het tweede jaar dat we bij jullie een reis boeken naar Turkije voor 13 personen en ook nog eens een gezin van 4 personen wel van een ander gemeente dus,in pricipe een groep van 17 personen. Deze wordt al geboekt in de maand november, het jaar ervoor om goede vluchturen te hebben.
Vroeger boekte we onze reis bij Sunjets en hadden we dan ook die goede vluchturen. Nu moeten we helaas al voor het tweede jaar met ongunstige uren voldoening nemen.

Vorig jaar hadden we de middagvlucht bij het vertrek, dus waren we rond 17u30 ah hotel en bij vertrek hadden we ook al de ochtend vlucht. Dus ruim 1,5 dag verloren.

Voor deze vakantie: met vertrek op 28 juni ‘12, hebben we vertrek om 15u30 dus rond 21u30 ah hotel en bij vertrek gaan we al om 7u de lucht in (dus komen ze ons rond 4u in de nacht ah hotel halen)!
Dus dat zijn 2 dagen van onze vakantie verloren en dat als dank omdat je ruim 6 maanden van tevoren hebt geboekt!! ???

Kan hier enige tegemoetkoming in zijn door ……. Andere vluchturen waren helaas al niet meer van toepassing.

Dit vinden we echt niet kunnen en daarom is er toch enige twijfel om in de toekomst elders te boeken waar de vluchturen ons gunstiger gezind zijn!

MVG,

August Luyten
august.luyten@telenet.be
Congostraat 38
2490 Balen-Wezel
België

(deze groepsreis is geboekt door Dhr. August Luyten, Congostraat, 2490 Balen-Wezel)

????????????????

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Neckermann Reizen

Heeft op 04 oktober 2012 om 13:46 geantwoord

Op klachten, geplaatst voor 1 juni 2012 kunnen wij helaas niet meer ingaan daar ons de diverse informatie ontbreekt en deze niet meer volledig is te achterhalen zonder een compleet overzicht te kunnen maken. Genoemde klachten zullen wij desondanks in de opgeloste fase zetten.
Op klachten, geplaatst op of na 1 juni 2012 zullen wij, na dit gemeld te hebben aan betreffende consument, via de gebruikelijke procedure reageren. De melding op deze site wordt ook dan in de opgeloste fase gezet.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door rjs082