Klacht: Vluchtschema gewijzigd

m.plaatje op 12 december 2021 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ons vluchtschema is al 6 keer gewijzigd voor onze reis op 15 januari. Nu is dat weer gebeurd en hebben we nu nog maar 10 minuten voor de overstap. Via de website van Cheaptickets is niemand bereikbaar, er wordt niet gereageerd op mails en in de chat wordt gezegd dat er 24 uur per dag medewerkers beschikbaar zijn. Het is echter onmogelijk om iemand te pakken te krijgen. Ik wil de vlucht wijzigen, maar ik weet niet hoe?!
Bovendien weet ik zeker dat er bagage bij de vlucht geboekt was, nu zit het wel op de vlucht terug maar niet op de heenvlucht. ik krijg van niemand een reactie.

Ik wil dat er contact met ons opgenomen wordt zodat we de eerste vlucht kunnen vervroegen naar die avond ervoor, zodat we onze overstap wel kunnen halen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cheaptickets.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cheaptickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.plaatje