Klacht: Vluchtnr Lh 2307 geannuleerd ticketnr. 220-2364556469

op 29 april 2016 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Op 25 april kreeg ik bericht dat mijn vlucht vanuit munich naar cairo geannuleerd was. Ik ging contact opgenomen met hotline van schiphol waar ik dus een uur aan de lijn hing wat mij ook op kosten heeft gejaagd. Ik kreeg een ander ticket aangeboden een zeer omslachtige reis, eerst naar zurich dan naar istanbul en tot slot naar Cairo! Toen ik in istanboel aankwam bleek dat er geen ticket was gebiekt naar Cairo! Dit was natuurlijk afschuwelijk. Niemand kon bij helpen op het vliegveld, ik moest De stad Istanboel binnen naar het hoofdkantoor van Lufthansa om een ticket te regelen. Ik moest een visa kopen, vervolgens de stad in waar ik niks wist zonder turks geld op zak, werkelijk schandalige situatie! Uiteindelijk heb ik een ticket gekregen nadat ze conatct hadden opgenomen met schiphol waar ze dus waren vergeten!!!! Een ticket naar Cairo te boeken. U begrijpt, afgezien van de nodige stress wat alles veroorzaakte dat ik naast de gemaakte kosten een schadevergoeding eis. Dat vind ik niet meer dan normaal. Mijn gemaakte kosten bedragen, tel.kosten 15 euro, 20 dollars, taxi 20 euro die in egypte stond te wachten en taxi in Turkijke. Ik verwacht dat ik naast deze kosten ook een schadevergoeding ontvang want het was een vreselijke dag voor mij, gevuld et stress en ruzies in Turkije. Ik hoop dat ik een spoedig een antwoord van u ontvang.

Naast de 55 euro waar ik recht op heb zou ik een bedrag van 200 euro schadevergoeding gepast vinden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amrabdelziem