Klacht: vlucht was gecanceld en ik miste nog twee vluchten naar Amsterdam

op 25 juni 2016 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond,
ik ben pas thuis gekomen moest rond 7:30 uur geleden aankomen maar werd niet voldaan.
voor mij was een vreselijk dag *(afspraken gemist ) ( Telefoon scherm stuk) mij vlucht 2 keer gemist ) en nog 1 uur in de rij staan voor niks , en daarnaast nog slecht behandelt .

Gewenste Oplossing:

ik wil voor die uren dat ik voor niks heen en weer was gelopen en mij vlucht 2 keer gemist heb en voor het staan in het rij 1 uur lang en niet geholpen worden en ook reparatie van mij scherm die in die gedoe nog stuk ging.wil ik graag een vergoeding ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door liandro