Klacht: vlucht vervroeging op 28-6-2017

op 05 oktober 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Betreft boekingsnummer: B7RI8J
Beste meneer Nouwens,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het erg vervelend om te horen dat uw vlucht is vervroegd.

U geeft aan dat u niet wist dat uw vlucht vervroegd was. U was pas op de hoogte gehouden toen u uw tickets ontving. Hierdoor miste u een dag in Kreta.

Ik vind het erg vervelend dat u dit heeft moeten ervaren. Mijn excuses hiervoor.

Ik zie dat wij geen vluchten hebben gewijzigd. Ook is de touroperator Neckermann verantwoordelijk voor de vluchttijden. Neckerman die huurt onze vluchten in. Ik adviseer u om contact op te nemen met neckermann.

Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Meriam
Service Centre

Je vraag:

Wij hebben een pakketreis geboekt bij Neckermann reservering 32696651
vertrek 23/6/2017 naar Kreta vanaf Eindhoven naar Heraklion HV 5909
terugreis 2806/2017 De terugvlucht zou zijn Vertrek 19.35 uur Heraklion aankomst Eindhoven 22.10 uur
Toen wij de tickets ontvingen zagen we dat de terugvlucht vervroegd was naar 13.00 uur Wij moesten toen het hotel al om 09.30 uur verlaten….. WEG laatste vakantiedag in Kreta. Het reisburo zag geen mogelijkheid meer om iets om te boeken en de stewardess, heeft mij geadviseerd om toch een klacht in te dienen bij Transavia. Ik heb navraag gedaan bij mijn rechtsbijstandverzekering, en hun gaven aan dat er een uitspraak ligt van de geschillencommissie.
Wij hadden bewust gekozen om gunstige reistijden, om zo de beperkte reisdagen optimaal te benutten. Door deze aanpassing is onze laatste vakantie in duigen gevallen. Graag zouden wij hiervoor een compensatie willen ontvangen, zodat we toch de volgende keer nog een reisje met Transavia kunnen maken, zodat het negatieve gevoel wordt omgebogen naar positief.

We hopen van u een positieve reactie te mogen ontvangen.

Met vr. groet
Fam. Nouwens
Hoekdries 8
5511 KS Knegsel

Wij zouden tevreden zijn als wij een compensatie zouden krijgen voor de geniet genoten reisdag.

In eerste instantie hebben wij een klacht ingediend bij Transavia , deze hebben geadviseerd met neckermann contact op te nemen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Neckermann Reizen

1 maand geleden - Geachte heer Nouwens, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw klacht doorgezet naar de afdeling Customer Service. Zij zullen uw bericht in behandeling nemen en u voorzien van een reactie. Met vriendelijke groeten, Neckermann Reizen

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 17 november 2017 om 12:00 geantwoord

Geachte heer en mevrouw Nouwens,

Hierbij reageren wij op uw schrijven. Onze afdeling Customer Service heeft uw klacht vandaag naar uw privemail beantwoord. Wij vertrouwen erop dat het standpunt voldoende is toegelicht en hopen u in de toekomst weer graag als onze cliënten te mogen begroeten.

Medewerkers Customer Service Neckermann/Vrij Uit/Thomas Cook Nederland

Heeft op 20 november 2017 om 17:18 geantwoord

Vind het jammer dat onze vakantie zo bijna een dag korte was omdat we naar 6 dagen weg gingen, en daarom deze hadden geboekt dat we de volle 6 dagen konden genietten.

Alle klachten die gemeld zijn door Leengeert