Klacht: Vlucht vertrekt 10 uur en 40 min later dan geboekt

op 30 juni 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

We hebben een pakketreis geboekt naar Kroatië, eiland Brac. 19-29 juli 2017
Gepland bij boeking vertrekt vliegtuig van Transavia HV 6259 om 07.10 u, nu blijkt hij te vertrekken om 17.50 u.
Dit scheelt ons een dag!!
Je betaald dus 100 euro p.p. voor het wachten van bijna 11 uren.
Ook de maltijden schieten er nu bij in. We hebben halfpension geboekt.
Vind dit echt niet kunnen.
Weet dat jullie het recht hebben om de tijden aan te passen, maar vind deze duur onacceptabel. Kost ons zo veel geld waar we niks voor krijgen.

Vlucht eerder, of tegemoetkoming in de kosten van:
Een dag minder vakantie en voor de te genieten maaltijden is +/- €250,-

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

1 maand geleden - Geachte heer Van Velzen, Hartelijk dank voor uw bericht betreffende de gewijzigde vluchttijden. We betreuren het dat u niet tevreden bent met uw nieuwe vluchttijden. Vluchtschema's zijn echter altijd onder voorbehoud van wijzigingen. De reisdag wordt als eerste vakantiedag gezien. We bieden dan ook geen compensatie hier voor aan. Voor meer informatie willen we u verzoeken om contact op te nemen met uw reisbureau. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 09 juli 2017 om 07:41 geantwoord

Geachte heer Van Velzen,

Hartelijk dank voor uw bericht betreffende de gewijzigde vluchttijden.

Neckermann Reizen.

Heeft op 09 juli 2017 om 13:28 geantwoord

Deze reis uitgezocht op vertrektijd!
Anders hadden we liever een andere dag willen vertrekkken. Één die ons iets beter uitkomt.
Wat is de reden van verandering van vertrektijd?
Staat deze vertrektijd er dan zomaar?
Graag uitleg!

Alle klachten die gemeld zijn door Velzenvan