Klacht: vlucht uitverkocht nadat ik al mijn gegevens had ingevuld.

op 08 juli 2016 over Vlucht24.nl in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeerde een vlucht te boeken via vlucht24.nl alle gegevens netjes ingevuld, ondanks hoge betaalkosten toch CC gegevens ingevuld en verstuurd. toen kreeg ik de melding: UITVERKOCHT: De door u gekozen aanbieding is helaas niet meer beschikbaar. Ik check mijn CC App gelukkig niets afgeschreven.
Dus ik zoek verder op een andere site (ivm groot prijsverschil) en heb daar een vlucht geboekt. Ondertussen ontving ik een no-reply mail van vlucht24.nl (persoonlijke gegevens vervangen door …)

Geachte mevrouw …,
Dank u voor de reservering van een zitplaats die u om 21:49 uur gedaan heeft.
Uw boeking… – …, heenreis: … , Terugreis: … is echter nog niet voltooid, dus we kunnen u ook nog geen e-ticket opsturen.

Volgt u a.u.b. deze link om uw boeking zonder alle gegevens opnieuw in te hoeven vullen te kunnen voltooien: nu mijn boekingsgegevens voltooien!

NB: vluchtprijzen zijn voortdurend onderhevig aan prijsveranderingen.
Het door u gereserveerde tarief van € 630,00 p.p. kunnen we niet lang garanderen. We raden u daarom aan snel te boeken!

Bent u bij de vertrektijden ± 2 dagen flexibel, klik dan bij vlucht24.nl op aantrekkelijke topaanbiedingen.
Eventuele boekingen van na 21:49 uur blijven bestaan. Per e-mail ontvangt u een afzonderlijke bevestiging. Controleer uw e-mail om te zien of u deze hebt ontvangen.

Sanne Stockx van vlucht24.nl
Expert vliegreizen

UNISTER TRAVEL Betriebsgesellschaft mbH
Dittrichring 18-20
04109 Leipzig
Duitsland

U wilt geen gebruik maken van de gratis herinneringsservice om uw opgegeven vlucht te reserveren? Klik dan hier. Hiermee komt u op onze website en daar krijgt u een bevestiging dat de herinneringsservice is uitgeschakeld.

geprobeerd om via de site zelf contactgegevens te vinden (gratis en niet betaal nummers) en te mailen wat dus niet lukte daar ik geen boekingsnummer heb… schrok ik toch wel van deze mail.

Gewenste Oplossing:

Dat deze intimiderende no-replymail op een andere positievere en klantvriendelijkere manier rechtgezet wordt. Ik schrok me lam, was even bang dat men het geld gewoon af wilde schrijven oid. Ik hou het wel in de gaten natuurlijk! Maar heel vreemd dat ze zo moeilijk bereikbaar zijn en momenteel alleen in het Duits en Engels.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vlucht24.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door D.K.