Klacht: vlucht overboekt

Mikevanvugt op 27 oktober 2017 over British Airways in de categorie Vliegmaatschappij

We moesten van Zuid-Afrika naar Mauritius vliegen maar de vlucht was overboekt. De vrouw die ons de ticket gaf zei dat het vliegtuig nog niet klaar was, terwijl 2 uur later het vliegtuig zou vertrekken. Toen zijn we naar de manager gegaan en die gaf aan dat we de dag erna terug moesten komen, omdat ze maar 1 keer per dag naar Mauritius vliegen. Dit pikte wij niet dus na lang discussiëren en bellen met onze reis agent (wat ons rond de 130 euro heeft gekost) zijn we zelf naar een andere vliegtuigmaatschappij gegaan om te vragen of er nog plek was. Er was nog 1 maatschappij met 2 business class tickets en die kregen we na weer lang discussiëren. Al met al zijn we 6 uur later vertrokken, veel geld kwijt door het zoeken naar een oplossing en een hoop rompslomp waar we niet om hadden gevraagd.

Bij een compensatie van 500 euro.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over British Airways

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over British Airways nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mikevanvugt