Klacht: Vlucht Marokko Al houceima 25-08-2016 geannuleerd

op 17 augustus 2016 over Nuhr in de categorie Online Vliegtickets

Gisteren 16-08-16 ben ik gebeld door medewerkster van Nuhr reizen met mededeling dat mijn vlucht naar Al houceima geannuleerd is. Ik heb reeds eerder al paar klachten gehoord van mensen over reisbureau Nuhr reizen. Ik had toen telefonische contact gehad met Nuhr reizen hierover. Er werd mij verteld door medewerkster van Nuhr reizen dat ik helemaal geen zorgen hoefte te maken en dat mijn vlucht niet geannuleerd zal worden. Ik heb nu alles voorbereid voor de reis.Wat kan ik over paar dagen nog plannen? met werk en gezin en manier van reizen etc..Nuhr reizen heeft mij de mogelijkheid gegeven om geld terug te nemen of via Tanger of Nador te reizen. Dit is voor mij helaas niet te doen. Via Nador/Tanger reizen wat voor mij en mijn baby erg vermoeind zal zijn en ik ben zelf totaal niet bekend met reizen via Nador of Tanger alleen, ook zal dit mij veel geld gaan kosten waar ik dus zelf moet voor op draaien

Ik ben tevreden wanneer Nuhr reizen andere vliegtickets naar Marokko Al hoceima voor mijn baby en voor mij kan regelen!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuhr een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuhr

Heeft op 19 augustus 2016 om 17:32 geantwoord

Heeft op 19 augustus 2016 om 18:23 geantwoord

Beste Nuhr reizen,

Mijn reserverings nr is 9UWS8K. Ik heb jullie hierover ook gemaild. Ik hoop op een snelle oplossing.

N. Benamar

Alle klachten die gemeld zijn door Nadia_1983