Klacht: vlucht gewijzigd met als gevolg 2 dagen extra hotel betalen

op 07 augustus 2016 over Thomas Cook in de categorie Online Reisbureaus

wij hadden onze vliegtickets geboekt via vliegtickets.be 4 weken voor vertrek krijgen we bericht dat thomas cook niet meer vliegt op de dag dat wij vertrekken ze stellen alternatief voor 1 dag eerder vertrekken en 1 dag later terugkeren voor hotel was dat geen probleem maar dit kost ons 171.88euro extra wat we niet voorzien hadden maar we hadden geen keuze ik probeer klacht in te dienen via de site van thomas cook maar dit lukt me niet hopelijk kunnen jullie ons helpen

graag hadden we die 171.88euro terug gekregen bij vliegtickets.be zeggen ze dat we dit terug krijgen omdat we annulatieverzekering bijgeboekt hebben

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Thomas Cook over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Thomas Cook in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Thomas Cook een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Thomas Cook

Heeft op 09 augustus 2016 om 00:44 geantwoord

Geachte mevrouw van Gheluwe,

Hartelijk dank voor uw melding op klacht.nl. Wij zien dat de vliegtickets geboekt zijn via Thomas Cook België. Omdat dit de pagina van Thomas Cook Nederland is, adviseren wij u contact op te nemen met onze Belgische collega's.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Thomas Cook Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door linzi.vangheluwe@telenet.be