Klacht: vlucht gemist, weekend vakantie gemist, dubbele onkosten

op 10 mei 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Wij zijn met 4 dames d.d. 29 april op de luchthaven Zaventem aangekomen, ruim voordat de balie om in te checken, zou gaan sluiten.
Werden foutief geïnformeerd over de plaats waar we moesten zijn, en uiteindelijk stonden we na de controle, 45 minuten voor vertrek naar Barcelona, voor een lege Ryanair balie. Niemand, die daar even een telefoontje over pleegt, Klacht is gedeponeerd bij Brussel airlines, die daar uiteraard niets mee doen, aangezien er genoeg calamiteiten zijn in Zaventem. Er werd wel gezegd, dat we een vlucht later konden nemen, 3 dagen later, de dag, dat we terug zouden moeten vliegen. Al met al een teleurstellend weekend.

Men had op zijn minst kunnen aanbieden, de helft van de onkosten te vergoeden. Nu zijn we het dubbele kwijt, omdat we het weekend in Belgie hebben doorgebracht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marga Haan