Klacht: Vlucht gemist volgens ryanair

op 25 augustus 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Afgelopen zondag 21/8/16 was onze vlucht terug van Faro naar Nederland om 09.00 lokale tijd. We waren om 08.00 op het vliegveld, 08.30 zou de gate sluiten. Tijd zat……want we hadden online ingecheckt. De rij werd niet korter, bleek dat de bagage band kapot was, deze is gerepareerd en rond 08.45 waren wij aan de beurt. Kregen we te horen dat we onze vlucht gemist hadden!! Ze hadden het omgeroepen, we waren met 3 volwassenen, niemand heeft iets gehoord. Alleen dublin en porta hebben ze gevraagd. Op het loket van Ryanair kon natuurlijk niemand iets doen, eerste vlucht ging woensdag 24/8/16. Sta je dan met je kleine kinderen!! Ze waren echt niet vriendelijk of behulpzaam. We hebben weer flink moeten betalen om nieuwe tickets te krijgen. Uiteindelijk zijn we gescheiden van elkaar, mijn dochter en ik dezelfde avond op een stand-by vlucht naar dusseldorf, auto stond in charleroi! En mijn man en zoon een dag later geland op Eindhoven airport! Al met al een vervelende situatie, een domper op een super mooie vakantie!

Als wij de €400 Euro terug krijgen die wij extra hebben betaald, om naar huis te komen. Terwijl dit buiten onze schuld was.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JustMe1980