Klacht: Vlucht gemist door te weinig geopende security portals

op 09 augustus 2017 over Air berlin in de categorie Vliegmaatschappij

Door onnodig lange rijen bij de security check hebben we onze vlucht naar Barcelona gemist, AB 8942 Düsseldorf-Barcelona; we waren op tijd ingechecked en door de eerste poortjes heen maar ipv 4 of 5 security poorten waren er maar 2 open en was het onnodig lang wachten. Daarnaast is er ook nog een handbagagestuk uitgepikt omdat er een “verdacht” voorwerp in zat ( een spaanse waaier … ).

Tijdens in de rij staan zijn onze namen niet omgeroepen en zijn we niet aangesproken of uit de rij gehaald zodat we ons vliegtuig gewoon konden halen!!

Dit heeft ertoe geleid dat we te laat bij de Gate waren en dus niet mee konden.
Vervolgens zijn we naar de Air Berlin service desk gestuurd en daar werd doodleuk door een chagrijnige medewerker verteld dat de vlucht niet kon worden omgeboekt vanwege het feit dat ze dit niet doen voor “Economy light” tickets (??) en dat we zelf een nieuwe vlucht moesten boeken.
Was zelfs niet mogelijk om nog dezelfde dag met Air Berlin naar Barcelona te vliegen ?!!

Of we bij een andere maatschappij maar wilden boeken ?? Goede klantenbinding zeg !!

Waardeloze praktijken mijns inziens!!
Ik geloof niet dat ik nogmaals via Air Berlin ga vliegen als ze deze klacht niet serieus nemen..

Ik wil in ieder geval de reisgelden voor de heenvlucht terug aangezien ik geen gebruik heb mogen maken van de heenvlucht naar Barcelona !!
Daarnaast heb ik een dag op de camping gemist aangezien ik op een alternatieve manier naar Barcelona moest zien te komen,

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Air berlin

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Air berlin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door erdo67