Klacht: Vlucht gemist door drukte

op 21 april 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In verband met drukte op Schiphol, hebben wij en meerderen met ons de afgelopen weken hun vlucht moeten missen. Bagage was al gelabeld en we waren zelfs al ingecheckt maar de ruimbagage kon niet meer mee. Een goed alternatief wordt ons niet aangeboden en we mogen het er maar mee doen dat wij niet alleen onze geld en tijd maar ook nog eens onze centen en vakantiedagen kwijt zijn.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de gehele kosten vergoed worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sully_L