Klacht: VLucht gemist door drukte

op 03 september 2018 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,
Afgelopen vrijdag, 31 aug, zou ik om 9.55 uur van Schiphol naar Southampton vliegen.
Ik was online ingecheckt en had alleen handbagage. Toch was ik ruim op tijd aanwezig.
Bij de doune was het onwijs druk. Toen ik een half uur daar aan het wachten was, vroeg ik een aan een medewerker die voorbij liep of hij me wilde helpen zodat ik wellicht voorrang zou mogen krijgen omdat de gate al open was. Helaas kon dat niet. Dus toen nog wat langer gewacht. Daarna bij de paspoort controle vroeg ik weer om hulp (want daar was het weer druk). Gelukkig heeft de vriendelijke jongen me toen voorrang gegeven en mocht ik sneller doorlopen.
Ik moest naar D18 dus dat is nog wel een eindje rennen en helaas kwam ik om 9.52 uur aan bij de gate. De dames wilde me niet meer naar het vliegtuig laten gaan terwijl de slurf van de gate nog vast zat aan het vliegtuig.
Ik heb toen een nieuw ticket moeten kopen van € 314,- voor 1 uur vliegen naar Southampton.
Dit vind ik echt heel erg. Ik was ruim op tijd op Schiphol, het was alleen een stuk drukker bij de douane en paspoort controle dan verwacht.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik het geld van mijn ticket van € 314,- terug krijg.
In euro's of in de vorm van een bon voor vliegtickets vind ik ook prima.

Ik hoor graag van jullie!

En ik wens jullie een dag!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karlijnhoogen