Klacht: Vlucht gemist door drukte

op 05 augustus 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij waren online ingecheckt en hadden alleen handbagage. We waren ruim op tijd maar bij de security hadden ze alles een half uur dichtgegooid vanwege de drukte. Ondanks meerdere verzoeken bij het personeel kregen we geen voorrang waardoor we onze vlucht hebben gemist en nieuwe tickets moesten kopen voor 300 euro.

Gewenste Oplossing:

Wanneer wij de kosten voor de nieuwe tickets terug krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke1965Velp