Klacht: vlucht gemist

op 26 mei 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op maandag 15 mei zouden wij met 4 vriendinnen vertrekken naar Valencia. We hadden vorig jaar deze reis al geboekt.
We zouden vliegen met Transavia om 6.45 uur.
We waren om 2.45 uur vanuit Zeeland vetrokken en waren ruim op tijd op Schiphol. Dat wil zeggen 2 uur van te voren. Zoals ook op jullie site vermeld staat bij europese vluchten. Volgens Transavia konden we zelfs vanaf 2 uur tot 40 minuten van te voren inchecken. Toen we de hal binnenkwamen stond deze helemaal vol. We hadden alleen handbagage en al van te voren ingecheckt dus dachten dat we door konden lopen. Helaas werden we door een medewerker van Schiphol in de rij gezet om weer in te checken, voor niets dus!! Zo gaf de dame bij de incheque balie aan. Daarna bleek dat er voor de douane nog eens bijna een uur wachttijd was.Dat zou lastig worden. Helaas was er geen personeel te bekennen waar je wat aan kon vragen. Zelf met wat noodzakelijk voordringen hebben we geprobeerd zsm de douane te bereiken. Helaas werden we afgesnauwd door een collega die daar probeerde de boel te regelen. We kregen alleen een groet mond dat we eerder hadden moeten vertrekken. Aangezien we netjes binnen de tijd aanwezig waren, zijn we dupe geworden van de chaos op schiphol. Omdat de douane ook veel tijd in beslag neemt en wij naar de verste gate moesten rennen, was deze helaas gesloten. Het vliegtuig rond er nog, met de slurf eraan, maar helaas weer geen enkel personeelslid waaraan je wat kunt vragen. Pas nadat het vliegtuig was vertrokken, kwam de medewerkster tevoorschijn. Wederom met de mededeling dat je dan maar eerder moet vertrekken. Deze zin zit er bij de medewerkers van Schiphol goed in. Verder hen ik nooit zo een onvriendelijk personeel meegemaakt dan op Schiphol. Wij zijn nog steeds de klant, en die is volgens mij koning!!! AL met al stonden we daar en werden we teruggestuurd naar Transavia. Helaas was de enige optie een vlucht vanaf Eindhoven op diezelfde dag.
We hebben met vieren 50 euro per ticket bij moeten betalen en 25 euro pp voor de trein. Ik vind het een slechte zaak en zou deze kosten graag vergoed zien. Ik vond het ook echt schandalig hoe het personeel omging met de reizigers.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als wij alle vier de kosten van 75 euro pp terug krijgen.
verder hoop ik dt het personeel van Schiphol wat vriendelijk doet tegen de reizigers. Wij hebben dit deze morgen als onbeschoft ervaren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dooge