Klacht: vlucht gecancelled

op 30 juni 2016 over Alitalia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze klanten Mevrouw Verstappen ene mevrouw Kok zouden op 17-06 de volgende vlucht maken:
AZ 121 Amsterdam – Milaan 12.15 – 13.50
AZ 1723 Milaan – Catania 14.35 – 16.20
Klant is uiteindelijk na 6.5 uur wachten met de vlucht van Transavia mee naar Catania gevlogen. (amsterdam – Catania 18.20 – 21.25)
Klant heeft in de 6.5 uur wat gegeten en gedronken, maar heeft nooit van de airline een tegoedbon hiervoor ontvangen. Graag zouden we daarom ook deze kosten terug willen claimen. Ook voor de wachttijd op Schiphol zou klant graag een vergoeding ontvangen, daar ze toch leesmateriaal hebben aangeschaft om de tijd door te brengen.

Gewenste Oplossing:

Graag ontvangen we € 53.45 voor de gemaakte kosten van eten en drinken. Ook zouden we een vergoeding van € 50 p.p. ontvangen voor de overlast.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alitalia

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alitalia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. P. Verstappen