Klacht: Vlucht geboekt turkish airlines

op 25 mei 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb vandaag, 25 mei 2016 om 15.30 uur, vliegtickets geboekt op de website van Turkish Airlines. Ik heb mijn gegevens ingevuld en ben daarna aangekomen op de pagina om te betalen.

Hier heb ik gekozen voor een IDEAL betaling. Vervolgens heb ik gekozen voor Sns bank en ben daarna terechtgekomen op de IDEAL betaalpagina van SNS bank. Hier heb ik mijn bankrekeningnummer ingevuld en heb ik een bedrag van € 234,21 betaald. Ik kreeg de melding ‘U hebt betaald’. Vervolgens klikte ik op de button ‘verder’, maar kreeg toen een foutmelding. Hierna heb ik op internet bankieren gekeken en zag dat het bedrag wel is afgeschreven. MAARR ik heb geen tickets per mail ontvangen. Ook heb ik gebeld met Turkish Airlines en die zeggen dat er geen reserveringen staan op mijn naam. Zou u mij ajb met spoed kunnen helpen, ik moet binnenkort al vliegen.

Ik wil het bedrag terugontvangen op mij rekening.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 26 mei 2016 om 11:24 geantwoord

26-Mei-2016 De heer, mevrouw Ozturk per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

31-05-2016 De status van de betaling nogmaals nagekeken. Wij kunnen zien dat Turkish Airlines inmiddels een verzoek heft ingediend voor het terugstorten van de betaling. De verwachting is dat de terugbetaling binnen 5 werkdagen zal zijn afgerond.

Bericht van GlobalCollect

7 maanden geleden - 27-Mei-2016 De heer, mevrouw Ozturk per email antwoord gegeven op de vraag. Email is verstuurd via cs@ingenico.com.

Heeft op 30 mei 2016 om 17:22 geantwoord

Meerdere malen contact opgenomen met Turkish airlines. Maar ben nog steeds niks opgeschoten. Graag mijn geld terugstorten. Dan koop ik wel een nieuwe ticket.

Alle klachten die gemeld zijn door Muratozturk