Klacht: Vlucht geboekt en geannuleerd door Liberia

op 02 oktober 2017 over Iberia in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb een vlucht geboekt voor 2 pers en 1 hond moest wachten op bevestiging of de hond mee kon netjes gebeld de volgende dag met accoord en dat ze mail zouden sturen met bevestiging en om te betalen …deze niet gehad alleen 2 de mail met bij nr gegevens vanaf vrijdag avond gaan bellen hierover steeds of lijn verbroken of helemaal geen contact uiteindelijk maandag om 12.30 uur contact verhaal uitgelegd en te horen gekregen dat vlucht gecanseld was dat er gern telefoon storing is geweest en ze me nieuwe vlucht aan konden bieden ditmaal zonder problemen maar wel €30,00 per persoon duurder en ik weer moet afwachten of de hond meekan …ik heb gemeld dat ik dit niet mijn fout vind en niet netjes behandeld word en daarbij gezegd dat ik dan beter naar een andere maatschappij kan gaan ….dit moest ik dan maar doen als ik hier zo over dacht ?????
Geprobeerd mail te sturen maar ok dit lukt niet zo graag oplossing of normaal antwoord krijgen maar lukt blijkbaar niet …..

Als ze me gelijkwaardige vlucht op dezelfde betalingsvoorwaarden aanbieden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iberia

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iberia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Doenie1997