Klacht: Vlucht geannuleerd – geen geld of voucher

op 11 mei 2020 over Gate1.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlucht naar Bali op op 21 april geannuleerd door Singapore Airlines, net zoals alle vluchten, vanwege corona. Singapore Airlines geeft vouchers of geld terug. Geboekt via Gate1 dus Gate1 het geld staat bij Gate1, zij moeten geld teruggeven. Gate1 reageert niet op mails, bellen is onmogelijk. Complete radiostilte. Ik lees dat heel veel mensen klachten hebben over Gate1 en TIX. Dit is natuurlijk onacceptabel. Het gaat om een bedrag van 1400 euro.

Gewenste Oplossing:

Gate1 moet ons het geldbedrag van 1400 euro restitueren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gate1.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gate1.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door weckl