Klacht: Vlucht geannuleerd door airbelin 2 dagen voor vertrek

op 28 september 2017 over Air berlin in de categorie Vliegmaatschappij

2 dagen voordat ik zou vliegen naar Wenen vanuit Dusseldorf heeft Airbelin mijn vlucht geannuleerd. Verder stond er alleen een Duits nummer van de klantenservice in de mail, die een wachttijd van 20 minuten hadden voordat ik geholpen werd. Uiteindelijk heb ik 35 minuten aan de lijn gehangen, waarvoor ik meer dan 20 euro heb moeten betalen, om te zorgen dat ik uiteindelijk een dag later pas kan vertrekken, waardoor mijn hele planning in Wenen in de war loopt. De vrouw aan de telefoon kon mij ook nog vertellen dat ik mijn geld niet terug zou krijgen, ook al waren zij diegenen die de vlucht hebben geannuleerd.

Ik hoop dat er iets geregeld kan worden om mijn geld terug te krijgen van het telefoongesprek, wat meer dan 20 euro heeft gekost. Daarnaast hoop ik dat er iets geregeld kan worden voor de moeite die nu gedaan moet worden, omdat ik nu een dag later pas in Wenen ben.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Air berlin

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Air berlin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tamaraoderkerk