Klacht: Vlucht geannuleerd

op 28 september 2017 over Air berlin in de categorie Vliegmaatschappij

Op 28-09 ontvingen wij een email dat onze vlucht vanuit Dusseldorf naar Rome geannulleerd is. Een eenvoudige verontschuldiging zonder verdere duidelijke informatie. Het telefoon nummer dat wij konden bellen voor meer informatie is onbereikbaar. Het service nummer van Airberlin is ook onbereikbaar. Ik probeer de hele dag al tevergeefs in contact te komen met dit bedrijf voor meer informatie over de geannuleerde vlucht.
De vlucht staat geboekt over 3 dagen en overige zaken in Rome zijn al betaald. Door Airberlin ben ik straks een hoop geld kwijt zonder op vakantie te zijn geweest,

Ik wil in contact komen om duidelijkheid te krijgen over de geannuleerde vlucht en ik wil weten of ik mijn geld terug krijg of dat er een alternatieve vlucht is zodat dit (kosteloos!) omgeboekt kan worden.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Air berlin

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Air berlin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LennertR