Klacht: Vlucht geannuleerd

op 28 april 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Geachte heer/mevrouw,

Ik wil een klacht indienen over de annulering van de vlucht “FR2835”. Ik zou reizen van Brussel naar Barcelona om mijn broer te bezoeken. Hij studeert voor een half jaartje in Spanje. U kunt zich voorstellen dat ik enorm teleurgesteld en gestrest was met dit hele gebeuren van de ‘stakingen’ die zich plaatsvonden vandaag (28-04-2016). Ik verlies hierdoor niet alleen mijn ‘vakantiedagen’, maar ook mijn tijd die ik samen met mijn broer kon samenbrengen.

Ik ben tevreden als hier iets mee gedaan kan worden. Ik ben normaal gezien niet iemand die een klacht indiend, maar ik ben hier zo van geschrokken dat ik op zijn minst wel graag een vergoeding hiervoor zou willen ontvangen. Daarnaast heb ik veel hiervoor moeten laten gaan en moeten verplaatsen die ten kosten gingen van allerlei zakelijke en persoonlijke zaken.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rachelle Hamelers