Klacht: Vlucht en onvriendelijk reisleiding

op 27 juli 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Allereerst hebben we geboekt via een reisbureau, alles waa geregeld vlucht heen en terug op Dusseldorf (auto’s waren geregeld voor 12dagen e betaald) maar Neckerman heeft zonder door te geven onze vluch in Köln terug gezet… Het reisbureau gaf ons in ons gelijk en dat zij ook van niks wisten. Dus hier hebben we in de laatste week samen met het reisbureau het een en ander regelen.

Maar op 24juli kwam Neckermann reisleidin in ons hotel (Sunprime Atlentic view in Gran Canaria) en hebben de tijd door gekregen hoelaat ze er zou zijn. We waren netjes optijd daar, en al 5min aan het wachten toen bleek dat ze ergens anders zaten. Wij gevraagd of we nlg erbij konden, echter wees mevrouw ons af en keerde ons meteen de rug en wilde ons niet erbij hebben. Als “klant” voel je je hierdoor afgewezen en zijn bij mij de gedachten veranderd over Neckermann (erg klant onvriendelijk) e dan hoe je wordt behandeld!!

Als ze ons netjes had geholpen dan was er geen probleem geweest. We zijn nog 10 dagen hier en zullen haar hier zeker nog op aanspreken

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Janssen, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te moeten horen dat uw vakantie niet probleemloos is begonnen. Graag ontvangen wij het 8-cijferige reserveringsnummer van u om de boeking te kunnen inzien. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Reactie van de melder van de klacht Rachel95

4 maanden geleden - Beste Neckermann, Reseveringsnummer : 23270625 Met vriendelijke groet, Rachel

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 29 juli 2017 om 22:24 geantwoord