Klacht: Vlucht Bali

op 22 maart 2020 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze vlucht naar Bali is geannuleert zien we op de website van Emirates .
We hebben nog niets gehoord van schipholtickets, en als we hen willen contacteren lukt dit niet , telkens wachtrij met resultaat al een telefoonrekening van 20€ omdat we vanuit België bellen.

Gewenste Oplossing:

Als we een refund of omboeking kunnen verkrijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dierckx1989