Klacht: vlooieband gekocht kat zwaar ziek

op 03 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een vlooielband gekocht bij de action in veenendaal .Nu is mijn kat zwaar ziek nog maar 9 maanden oud .Word waarschijnlijk vandaag ingeslapen .Ben er kapot van .En heeft ook veel geld gekost alleen maar door zo,n rot vlooieband.Ben er ziek van .

Gewenste Oplossing:

Nooit noiit nooiiiiiiiiit

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ytske de jong