Klacht: Vliegverkeer boven Almere-Hout

op 02 juli 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Vliegtuigen die te laag overvliegen, en vooral in de vroege ochtend voor geluidsoverlast en hierdoor slaapstoornis veroorzaakt. En bij vrachtvliegen dreun je o.a. je huis uit. In de omgeving van Almere is voldoende ruimte om niet boven een woongebied te vliegen. Ook de frequentie van het aantal vliegtuigen is de afgelopen jaren schrikbarend toegenomen. Ook kunnen we van huis uit de bijna crashes constateren, hebben dit ook gemeld. 25 jaar geleden in Almere Hout komen wonen, vanuit Amstelveen, voor de rust. Toen geen last van het vliegverkeer! Helaas! En dan nog Lelystad op zo’ n korte afstand van Schiphol.

Als de overheid en directie van Schiphol eens echt luistert naar bewoners in de omgeving van vliegvelden en dat deze beleidsmakers beseffen dat Nederland een heel klein landje is, met weinig leefruimte voor het aantal inwoners.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.M. Westerhof