Klacht: Vliegverkeer boven Almere Buiten

op 08 juli 2016 over Schiphol in de categorie Luchthavens

al jaren sinds wij in Almere wonen ( eerst in muziekwijk nu in buiten) hebben wij last van dalende vliegtuigen welke recht over mijn woning overvliegen richting Schiphol. echter het wordt meer en erger
afgelopen zondag om 04.10 uur vloog er weer 1 zo laag over met zoveel lawaai dat ik er wakker van werd en niet meer in slaap kon komen.
klacht ingediend bij BAS en de Gemeente Almere.
tot op heden niets gehoord, maar het is nu gewoon al dagen aan de gang om de 2-3 minuten nog steeds vliegen er vliegtuigen over, en dit bijna de gehele dag door.

ik ben er helemaal klaar mee met deze lawaai overlast en wil dat de vliegtuigen 300 meter meer op links of op rechts gaan vliegen maar niet meer recht over mijn woning, dit is niet goed deze overlast want ik begin mij hier echt over op te winden tevens vliegen ze soms zo laag dat ik bang ben voor alle vuiluitstoot welke over mij heen komt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hacabala2