Klacht: Vliegtuig gemist door actie beveiliging

op 30 juni 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een vliegtuig gemist omdat de bewaking ons naar A1 douane heeft gestuurd terwijl naar gate D82 moesten zonder op ons ticket te kijken waar we naar toe moesten. We hebben gerent om toch het vliegtuig te halen maar helaas kwamen we 10 minuten te laat aan. De stewardess had ons ook niet omgeroepen, dat doen ze al niet meer was haar antwoord. Vluchtnummer HV6003 op 06-06-2017 om 6.20 uur van Transavia. We hebben een nieuw ticket moeten boeken bij TAP nr. TP659 om 15.30 uur van €171 per persoon

Gewenste Oplossing:

Vergoeding de extra tickets = 2x €171

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hochstenbach