Klacht: vliegtuig geluid

op 23 september 2016 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Ik woon in Amersfoort. Het is hier al vanaf 05:00 een bron van ergernis van jewelste. Ik hoor een geluid alsof een jumbo jet met het gas ingetrokken een duikvlucht maakt boven de stad, het zwelt aan, je hoort een zwaar rondzingende brom die je wakker maakt. Ik kan het geluid natuurlijk hier niet uitbeelden (oooOOOWWwwoooOOOowwwOOOoooOOOOowww) maar de volgende keer neem ik het op. Mensen zullen het wel herkennen, het is niet even een vliegtuigje op afstand, het is alsof er een f#@king bommenwerper aankomt. Los van de eventuele chemtrails is er vervuiling van de reguliere stoffen, en het is gewoon bloed irritant, die herrie. Hier moet een oplossing voor komen. Elke dag vliegen ze recht over de stad, er hangt sinds een paar jaar veel meer smog en de herrie is bij tijd en wijlen afschuwelijk! De horizon vervuiling is nog tot daar aan toe al doet ook dat al veel af van het woongenot. Ik klaag niet over wissewasjes, ik steun de welvaart en eventuele herrie, maar dit is belachelijk!

Verbied vliegen lager dan x kilometer tussen 24:00 en 06:00 en recht boven stedelijke gebieden, vlieg desnoods maar om! Hou op met pesten schiphol. De nieuwe route ligt precies over onze stad en mensen worden ziek van het geluid en de stoffen. Het kan mij geen ruk schelen dat yuppen en k*th*eren voor 29 euro naar italië willen, maar niet over mijn stad en laat die easy jet hufters enzo niet zo laag vliegen om kosten te besparen. Over de polder, s\\\\\\\'nachts niet en als jullie niet luisteren wordt het tijd voor een *** of een ***! Leren jullie het dan wel? Mag je niet zeggen he? Maar ik denk het wel! Stelletje gore hufters!!!!!!!!!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door waaromeenpseudoniemjulliewetentochallesal