Klacht: vliegtijden veranderd

op 30 juni 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Eerste (en laatste) keer geboekt bij Neckermann voor een reis naar Kreta

Maanden gingen wij ervan uit om 07.00 te vliegen naar onze vakantiebestemming.
Nu ( 2 weken van te voren) krijgen wij per mail te zien dat de tijd is veranderd naar 19.00.
Aankomst is 23.30 en 1.5 uur reizen naar het hotel.
Wij komen hierdoor midden in de nacht aan bij het hotel.
Wij hebben betaald voor 10 dagen, dit zijn er nu 9.
1 hele dag verschil!

Gebeld met de klantenservice en mevrouw was niet erg meelevend.
Tot grote ergernis was er ook nog een sarcastische toon dat we ‘een fijne reis, en vooral lekker van de vakantie moesten genieten’.

We hebben maanden uitgekeken naar onze vakantie en gaan nu niet met een fijn gevoel weg.

Diep teleurgesteld in de gang van zaken.

Een van de volgende zaken kunnen gedaan worden om ons toch nog met een goed gevoel te laten vliegen.

-Financiële compensatie
-Extra dag verblijf
-Upgrade hotel

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

1 maand geleden - Geachte heer Çelik, Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de vluchttijden. Onderstaand vindt u de beschrijving van de reisdagen. Deze beschrijving komt uit de ANVR voorwaarden, waarmee u akkoord bent gegaan. Reisdagen De geboekte reis wordt in hele dagen gerekend. Zo kan jouw reis op de eerste dag beginnen met vertrek om 23.00 uur en op de laatste dag eindigen met aankomst om 08.00 uur. Als u een pakketreis boekt, dan zijn dit altijd chartervlucht. Deze vliegen niet volgens een vast schema en de tijden zijn altijd onder voorbehoud en zouden nog kunnen wijzigen. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Reactie van de melder van de klacht Kreta 2017

1 maand geleden - Beste neckermann, Ik merk op dat er op dezelfde dag een vlucht is van Transavia naar Heraklion (05:20 vertrek), nummer HV 6873. Graag zouden we de heenreis kostenloos omgeboekt willen hebben naar deze vlucht. M.v.g. Celik

Bericht van Neckermann Reizen

1 maand geleden - Geachte heer Çelik, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij gaan de mogelijkheden voor u nakijken en komen er bij u op terug. Met vriendelijke groeten, Neckermann Reizen

Reactie van de melder van de klacht Kreta 2017

1 maand geleden - Beste Neckermann, Heeft u al gekeken naar de mogelijkheden? Ik hoor nog van u. Mvg

Bericht van Neckermann Reizen

1 maand geleden - Geachte heer Çelik, We hebben inmiddels een reactie ontvangen. Helaas kunnen wij geen andere vluchten kosteloos aanbieden. U heeft bij uw boeking de voorwaarden geaccepteerd. Helaas kunnen wij er niks aan doen dat de luchtvaartmaatschappij een wijziging heeft moeten doorvoeren. Met vriendelijke groeten, Neckermann Reizen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 09 juli 2017 om 07:39 geantwoord

Geachte heer Çelik,

Helaas kunnen wij geen andere vluchten kosteloos aanbieden. Vluchttijden zijn altijd onder voorbehoud en kunnen wijzigen. U heeft bij uw boeking de ANVR-reisvoorwaarden geaccepteerd. Het spijt ons te moeten horen dat de luchtvaartmaatschappij een wijziging heeft moeten doorvoeren die voor u negatief is uitgevallen. Uiteraard toch een hele fijne vakantie gewenst!

Met vriendelijke groeten,

Neckermann Reizen