Klacht: Vliegtijden

op 16 juli 2012 over Arkefly in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week mijn E-tickets binnengekregen. Hierop stonden de tijden die wij hadden gezien tijdens het boeken van de reis. Een aantal keer per week bekijk ik Mijn Arke op eventuele wijzigingen. Ik zag vandaag dat de vluchttijden van terug zijn veranderd, van 21.10uur naar 10.10uur. Doordat wij ook al pas s’middags om 16.30uur vertrekken zijn wij al twee dagen kwijt van de acht. Mijn vriend en ik moeten hard werken om deze vakantie te kunnen betalen, en nu zijn we gewoon 2 dagen kwijt. Het kost ons teveel geld om maar 6 dagen een vakantie te hebben.

Gewenste Oplossing:

Een tegemoetkoming

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arkefly in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arkefly een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arkefly

Heeft op 17 juli 2012 om 08:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben op 17 juli 2012 een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. ArkeFly, afdeling Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door linsey1993