Klacht: Vliegtickets niet ontvangen

op 17 juni 2017 over Alitalia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zaterdag 17 juni boek ik via Alitalia.com een enkele reis naar Florence op 11 augustus. Echter betaal ik deze vlucht met iDeal. Ik bevestig mijn gegevens en ik krijg per mail een betalings bevestiging. Maar ik krijg dezelfde dag nog steeds vliegticket in mijn mailbox. Ook zijn de mensen op zaterdag niet bereikbaar!! Dus moet ik wachten tot maandag! Ik wil graag weten wat er mis is gegaan en of ik mijn ticket kan krijgen!!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn ticket op de mail heb staan met een bewijs erbij!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alitalia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alitalia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amber29