Klacht: Vliegtickets gekocht

op 15 mei 2016 over Alitalia in de categorie Vliegmaatschappij

Ik ben ontevreden en wil dat alitalia het rechtzet want dit is niet normaal ik had in city trip naar Rome van 2 tot 5 mei 2016 met alitalia mar ik mis mijn vlucht naar daar ze zeggen me dat ik een ticket moet kopen voor te gaan vormen ons twee dat doe ik omdat ik toch nog retour had dan 5 mei wil ik online inchecken gaat niet dus ik bel met alitalia weeral zeggen ze me een nieuw ticket kopen omdat ik niet open gestapt in Brussel telt mijn retour vlucht niet dis ben verplicht om een nieuw ticket te kopen eenmaal bij alitalia inchecken zeggen ze me waarom ik 2 keer een ticket koop want ons namen stonden nogaltijd ingeboekt dus dit zijn geen toeren u kunt begrijpen dat we razend zijn en mijn familie neemt al jaren alitalia ma da zal zo niet meer zijn alvast bedankt hoogachtend muroni salvatorangela

Een terugbetaling of een gratis city trip naar Rome gaan en terug want in totaal 8 ticketen betaald voor 2 mensen erg meer foto's passen er niet op heb alles bijgehouden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alitalia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alitalia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Muroni 87