Klacht: Vliegticket geboekt en betaald via ideal maar maatschapij heeft het geld niet ontvangen??

op 03 augustus 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

ik heb vandaag een vliegticket geboekt bij turkish airlines. Heb betaald via ideal en het geld is er meteen van afgeschreven. Geen bevestiging gekregen over betaling of vliegticket. Turkish airlines kan geen gegevens vinden over de gereseveerde vliegticket of betaling?? Waar is het geld gebleven..

Als de betaling correct is betaald aan de vlieg maatschappij en mijn reservatie gewoon te vinden is!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 22 augustus 2016 om 10:11 geantwoord

10-Aug-2016 De heer of mevrouw Kiyi per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Servicee heer of mevoruw Kiyi per email geinformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Melek Kiyi