Klacht: Vliegticket annuleren: geen antwoord

Remy Giraud op 02 juli 2020 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb twee retourtickets naar San Fransisco, vertrekdatum 6 juli 2020. Ik heb er een annulerings-plus verzekering bij afgesloten, wat inhoudt dat ik het recht heb om tot 48 uur voor vertrek zonder opgaaf van redenen te annuleren. Begin mei heb ik een annuleringsformulier ingevuld en opgestuurd naar vliegtickets.nl. Na geruime tijd ontving ik bericht dat ze mijn verzoek hadden ontvangen maar nog bevestiging van mij wilden voor ze de vluchten daadwerkelijk zouden annuleren. Die heb ik per omgaande gegeven en vervolgens tot op heden niets meer van vliegtickets.nl vernomen. Ik weet niet of mijn tickets geannuleerd zijn, de vluchten zijn aankomende maandag.

Ik ben tevreden als het geld dat ik voor deze tickets heb betaald op mijn rekening is gestort.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vliegtickets.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vliegtickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Remy Giraud