Klacht: vliegticket

op 22 januari 2014 over Govolo in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik reserveer, boek (online)en betaal (per overschrijving) een vliegticket (23/11/2013-28/11/2013) Betaling gebeurde blijkbaar te laat (geen limiet vermeld)Ik richt de vraag om een nieuwe boeking mits bijbetaling aangezien de tarieven zijn verhoogd. Heb deze vraag meermaals herhaald, doch geen reactie. Bereikbaarheid is onbestaande.
Ik ben mijn geld dus verloren: mijn rekening werd wel degelijk gecrediteerd.

Gewenste Oplossing:

Minstens reactie en nieuwe reservering of terugstorting van de betaalde som.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Govolo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Govolo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Govolo