Klacht: Vliegticket

Pleunie van Raak op 02 april 2018 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een fout gemaakt met het invullen van mijn naam op een vliegticket en nu mist er één letter.

KLM en Oman Air kunnen mij niet rechtstreeks van dienst zijn met deze naamswijziging aangezien mijn ticket via Supersaver geboekt is. Beiden organisaties vertellen mij te melden tot de reisorganisatie Supersaver, zodat deze organisatie contact kan opnemen met de luchtvaartmaatschappijen via de kanalen die zij daarvoor hebben.

Gewenste Oplossing:

SuperSaver moet contact opnemen met de luchtvaartmaatschappijen, maar dat doen zijn vooralsnog niet. Één letter aanpassen moet toch mogelijk zijn tegen betaling!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door