Klacht: Vleeswaren

op 28 augustus 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Een klacht over het rookvlees zowel paarde rookvlees als runder rookvlees Ongelofelijk dat het zo gesneden mag worden zo dik dat het gewoon niet te eten is . Vroeger bij de c1000 trost op de vlees waren en nu het alleen maar via de fabriek wordt geleverd beneden pijl . Vrijdag 26-8-2016 dat alle bij gekocht ,zaterdag ochtend alle bij weggegooid niet doorheen te komen zo dik . Wordt niet zelf meer gesneden in de winkel he mooi concept van de jumbo toppie hoor. Maar op deze manier hoef ik er in ieder geval niet meer te komen . Dit is gewoon slecht te noemen ,geen andere woorden voor

Als het weer met liefde wordt gesneden dus niet in de fabriek daar heb je de voor verpakte vlees waren voor en die zijn dus beter dan wat je nu voor geschoteld krijg zeker voor zulke prijzen en dan de beste super markt. Dit haalt het toch echt omlaag .Laat de c1000 maar weer terug komen met professionele mensen Jammer dat de Jumbo Bleiswijk niet in de lijst staat of is deze winkel al afgeschreven als Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door de heer de Lange