Klacht: Verkeerde bestelling gekregen.

[email protected] op 03 maart 2025 over Vitaal.nl in de categorie Internetshops - Medische producten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb bij VitaalNL een prikvcrijhe meters besteld bestelnr 1484 ,zo stond het ook in de advertentie, aangezien ik diabeet ben en regelmatig moet prikken vond ik het wel fijn om dan deze prikvrije meters te hebben.
Bij de bezorging bleek dat bleek dat ik drie oxymeters, maar bij een oxymeter hoef je niet te prikken.
Contact opgenomen met VitaalNL en gezegd dat ik de drie meters terug wilde sturen en wanneer zij de prikvrije meters niet konden leveren dat ik dan m’n geld €44,90 terug wilde.
Daarbij gaven ze ook als reden dat ze geen artikelen terugnamen gebaseerd op de gezondheid.
De oxymeters die zij mij hebben toegestuurd die heb ik nog geen eens uit de verpakking gehaald, is niks mee gebeurd, ik heb zelf een oxymeter.
Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest in m’n verhaal en dat jullie mij kunnen helpen.
Vriendelijke groeten
Hierbij gaven ze als respons dat er een misverstand was rondom de prikvrije meters en dat de oxymeters ook enigszins de bloedwaarde kon meten, onzin natuurlijk.
Ik hoop dat ik m’n verhaal duidelijk heb kunnen omschrijven en dat jullie mij kunnen helpen.
Vriendelijke groeten
Toos Snijers

Gewenste Oplossing:

Ik zou heel tevreden zijn als ik m’n geld terug zou krijgen en een adres van hun mogen ontvangen om de oxymeters die ze mij gestuurd hebben weer retour kan sturen

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vitaal.nl

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 week geleden - Hele slechte service, dit komt omdat ze reclame maakte voor prikvrije meters, terwijl ze bedoelde de oxymeters. Ik vind daar zeker een verschil in ,want bij het meten van je zuurstofgehalte of het prikken van je bloedsuiker. Al met al hadden ze de drie oxymeters terug moeten nemen zonder retour kosten en mij het bedrag van €44,90 terug moeten betalen. Ik wil geen prikvrije oxymeters meer van hun, als ze die al hebben ,want heb ze ergens anders besteld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vitaal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]