Klacht: virus scanner

op 30 mei 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb wel betaald maar volgens mij nog niet geinstalleerd op mijn computer.

39.99

440339464

Ik hoor graag van jullie.

Groeten Jan Schoolen

Gewenste Oplossing:

Als het geinstalleerd is

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 31 mei 2016 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

31-Mei-2016 De heer Schoolen per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments, voorheen GlobalCollect BV, is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door j.schoolen@hetnet.nl