Klacht: VIP membership

op 14 december 2017 over Fabletics in de categorie Internetshops - Kleding

Een aantal maanden geleden, 26-9-17 ben ik VIP lid geworden bij Fabletics.
Ik heb toen 2 leggings besteld. Een legging was kapot bij aankomst en deze heb ik toen teruggestuurd. Echter bleek toen iets misgegaan te zijn waardoor ik geen nieuwe kon bestellen. Toen heb ik contact opgenomen met de klantenservice (19-10-17) Hier kreeg ik een vriendelijke man aan de telefoon die bereid was mij te helpen. De man was engels waardoor het gesprek een beetje moeizaam verliep. uiteindelijk begrepen we elkaar en heeft hij ervoor gezorgd dat ik een nieuwe legging kon bestellen. Aan het einde van het gesprek wees hij me op de bijkomstigheden van het VIP membership. Hij legde me uit dat wanneer je je VIP membership niet opgeeft voor de 5e van de maand, of een maand overslaat, er 49,95 van je rekening wordt afgeschreven. Ik vertelde hem dat ik nu wel genoeg sportkleren heb en vroeg hem hoe ik het lidmaatschap kon opzeggen. Hij zei dat dat vóór 5 november moest gebeuren wilde ik geen onnodige kosten maken. Hier schrok ik van omdat ik bang was het te vergeten. Hij bood aan om het lidmaatschap voor me op te zeggen zodat ik dit niet zou vergeten. Dit nam ik hem natuurlijk in dank af en dit vond ik heel fijn. Ik zou me nergens meer zorgen om hoeven maken en het zou verder geregeld worden. Na hem bedankt te hebben heb ik met een tevreden gevoel opgehangen. In november is niks van mijn rekening afgeschreven dus ik wist zeker dat hij zich aan z’n woord gehouden had.

Echter kijk ik vandaag op mijn ING rekening en zie dat er 49.95 is ingehouden.. Ik ben me doodgeschrokken en weet niet wat ik hier mee moet.. Ik heb het geld meteen teruggeboekt maar ik weet verder niet hoe ik kan zorgen dat dit stopt.. 5 december is al geweest, en omdat ik er vanuit ging dat mijn VIP was opgezegd heb ik natuurlijk niks overgeslagen vóór 5 december. Het kan niet zo zijn dat in Januari weer 49.95 wordt afgeschreven.. Ik ben een 18 jarige student, werk hard voor mijn geld en ik zou graag willen dat dit wordt opgelost door het geld terug te storten.. zowel voor deze maand als voor Januari. Ik neem geen genoegen met krediet voor deze 2 maanden.. Ik heb de meneer bij de klantenservice op zijn woord vertrouwd en ik hoop dat het een fout is en deze meneer mijn vertrouwen niet heeft geschaadt..

Als ik de 49,95 die vandaag op 14 December zijn ingehouden terugkrijg + dat mijn VIP Membership alsnog wordt opgezegd zodat dit in Januari niet nog eens gebeurd!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fabletics over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Fleur Steijns