Klacht: vieze biefstuk

op 23 augustus 2017 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Ik doe zelf altijd mijn boodschappen bij Vomar Zaandam. Nu zorg ik een tijdje voor mijn moeder die in Zaandijk woont en doe de boodschappen bij Dekamarkt Wormerveer Zuid. Ik heb laatst tartaar gekocht en ontdekte thuis verkleuring op het vlees. Een paar dagen later heb ik biefstuk gekocht ook deze vertoonde verkleuring en had een vies luchtje. Ik heb het evengoed gebakken en na een hap hebben we het weggegooid want de smaak was vies en nu zijn we allebei aan de diarree waarvoor hartelijk dank. Misschien moet u even controleren of het wel helemaal goed gaat bij die Dekamarkt voordat er nog meer mensen last krijgen. Het adres van die Dekamarkt is Plein 13 – 103 1521 AP Wormerveer Zuid.
Zal ik de voedsel en warenautoriteit ook op de hoogte brengen?

Groeten Erik Schouten
Torneastraat 1
1506 NH Zaandam
email van mijn ouders jmschouten@hotmail.com

een tegemoetkoming lijkt mij op zijn plaats

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 23 augustus 2017 om 12:37 geantwoord

Goedemiddag meneer Schouten,
Dank u wel voor uw melding over de biefstuk. Natuurlijk gaan we dit meteen onderzoeken. Heeft u voor mij aanvullende productgegevens zoals soort biefstuk, inhoud houdbaarheidsdatum?
Ons bedrijf draagt zorg voor een uitgebreid voedselveiligheidssysteem. Daartoe worden al onze producten streng gecontroleerd volgens vaste procedures. Dit proces begint als de producten ons aangeleverd worden en eindigt op het moment dat u met het product de winkel verlaat. Zo wordt van gekoelde en diepvriesproducten dagelijks de temperatuur gemeten en geregistreerd. Op deze manier doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat een product aan alle eisen voldoet tot en met de tenminste houdbaar tot-datum (tht-datum). Maar gaat er toch iets mis, dan kunnen we aan de hand van de gegevens op het etiket een nader onderzoek doen. Alvast hartelijk dank voor uw aanvullende informatie.
Vanuit de winkel wordt u ook nog even gebeld voor een klantvriendelijke afhandeling.
Ik wens u een fijne en zonnige dag toe, met vriendelijke groeten, DekaMarkt afdeling klantenservice

Heeft op 23 augustus 2017 om 17:03 geantwoord

Er wordt gevraagd naar aanvullende gegevens van het product, deze zijn Biefstuk met kruidenboter 2 stuks en de houdbaarheidsdatum is 26-8-2017.

Alle klachten die gemeld zijn door Erik Schouten