Klacht: Vies Marijke Hotel..Bergen aan Zee

op 19 september 2018 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er werdt een kamer toegewezen…die tegenover het Hotel lag….die zo smerig was…gordijnen vies…dode vliegen op de vensterbank…Een vies goor bed..dito wasgelegenheid…..we vroegen n andere kamer…maar dat kon niet..het hotel was vol
Het ontbijt was zeer karig
Na EEN dag zijn we maar vertrokken

Gewenste Oplossing:

Nieuw verblijf..Wel in een nette kamer

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ticketveiling.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketveiling.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketveiling.nl

Heeft op 20 september 2018 om 10:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bart,

We vinden het vanuit Ticketveiling.nl erg vervelend dat je een nare ervaring hebt bij dit hotel, echter, is dit niet via een veiling van onze website aangeschaft? We willen je dan ook adviseren om jouw klacht bij de juiste organisatie of het hotel zelf neer te leggen, zodat zij jou een oplossing kunnen bieden.

Met vriendelijke groet,
Team Klantenservice

Ticketveiling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Bart 51