Klacht: Vies

op 12 augustus 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Hallo..

Ik had via jullie een veiling gewonnen voor 3 nachten op een oostappen camping wij hadden gekozen voor prinsenmeer daar ben ik vrijdag heen gegaan met mijn gezin.. wij kwamen aan en het was zo vies.. mokken vies in de kast, schoon in plastic verpakt bedlinnen waar veel vlekken inzaten, dekbedden met vlekken en haren erin. Ik heb meteen een klacht ingediend bij de receptie en ze zouden de schoonmaak langs sturen voor nieuw bedlinnen , s avonds ben ik nog een keer naar de receptie gegaan en nog een keer gezegd.. werd weer genoteerd. Zaterdag ochtend zijn we gaan zwemmen maar dat peuterbad was en koud en echt vies er lag zand in en dreef veel zooi in.. terug in mobile home was ee nog niks gebracht en hebben we besloten nog 1x naar de receptie te gaan aangegeven en zeggen dat we vertrekken omdat er toch niks mee werd gedaan.. ik kreeg als antwoord , klachten kunt u op internet doorgeven en pasje onder slagboom in de brievenbus.. zoals jullie kunnen begrijpen vonden wij het echt erg jammer dat t zo is gegaan we waren voor het eerst met ons 20 weken oude dochtertje op vakantie.. ik zou dan ook graag mijn geld terug willen want ik vind dit gewoon echt niet normaal!

Als ik mijn geld terug krijg!
En hier wat mee gedaan word zodat niet vaker gebeurt

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 13 augustus 2018 om 13:25 geantwoord

Hi Anouk,

Dit was niet de vakantie die je in gedachten had. Erg vervelend om te lezen.
Ik heb de klachten uiteraard intern voor je doorgezet. Als jij ook nog je klacht kenbaar maakt online (via de website van de aanbieder), dan kunnen we er snel voor zorgen dat er een passende oplossing komt.

Als ik meer weet, laat ik je dit zo snel mogelijk weten per mail. Houd deze dus goed in de gaten. Als er nog onduidelijkheden vanuit jouw kant zijn, dan hoor ik dat graag natuurlijk. Je kan ons altijd bellen, mailen of bereiken via social media.

Groetjes, Daley

Alle klachten die gemeld zijn door Gasten